Maitosuklaa

2010-05-29 | 20:51:33 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer


Hej hopp här är jag igen. Ursäkta mitt otroligt dåliga bloggande, men har varit helt absorberad i spelvärlden med mitt kära Playstation 3 och Red Dead Redemption spelet. Jag har jagat banditer, stoppat rånare, gått med rebeller och en massa andra äventyr, långt mycket roligare än det verkliga livet.
Nu ska jag ned igen och dra ett glas xider och kolla på någon västern-rulle, men kommer tillbaks sedan, tyvärr. Måste även rengöra glasögonen, och kanske en till sak.


Har även prövat Marabou's Apelsin krokant för första gången. Den var godare än jag trodde den skulle vara. Är inne i någon slags apelsin-fas nu. Åt en så DJÄVLA god ctiron/apelsin glass igår, mums. Nej måste rusa nu, ses
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0