Mitt hjärta är mörkare än dina ögon

2010-05-31 | 20:58:23 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer


Kan ni tänka er, jag har fått solfrossa! HAHAHAH. Sitter här med tjocka byxor och en riktigt tjock stickad tröja. Jag som aldrig har varit ute i solen, har alltså idag gått runt nästan enbart i solen, och blivit lite rosa (dvs färg) och nu är det såhär. :((

Har knappt sovit inatt heller, bidrar inte till det bättre. Värd dag, lektion i en timme sen var det slut. Drog till morsans jobb och dumpade av hennes brillor hon glömt hemma, sen tillbaks igen.
Satte mig på centralen och väntade på bussen. MEN HELVETET KOM ALDRIG. Fick vänta en timme. ugh. Bror skulle till tandläkar'n så blev inget besök där idag. :<

Nej nu ska jag hoppa till sängs, och kanske göra franskan~
Kommentarer
Postat av: lucinda

Hej va med på veckans blogg hoss mig:)<3

2011-01-07 @ 18:55:52
URL: http://lucindaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0