So time has passed but nothing's changed, my life's still bad it's all rearranged.

2010-05-09 | 20:16:00 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer

Picture of the day...

Åh lyssnar på nya exist†trace låten, "Owari no nai sekai", och den är så jävla bra! Trodde deras nya musik skulle suga för de såg så tråkiga ut, men hade fel.

Jag är på så himla bra humör just nu, inte för att någon bryr sig menmen. Vet inte varför, antar att jag vaknde på rätt sida. Vad som tyvärr förstör mitt humör är den satans huvudvärken. Varenda dag. Jag har tappat räkningen på hur många värktabletter jag tar varenda dag. Inte bra, jag minns vad som hände förut...
Har mest suttit och ritat idag, himla roligt. Börjar vänja mig vid touchscreen på min telefon, och jag var verkligen emot det förut.


Imorgon är det måndag, och för första gången på länge, känns det helt okey.

Trackback


RSS 2.0