Alan Wake och de mörka krafterna

2010-05-14 | 21:43:48 | Kategori: Spelnörding | 0 kommentarer
Wow otroligt, jag är vaken fortfarande! Ihihi. Men känner mig helt snurrig och konstig i huvudet nu. Niiii vet som det blir när man sover dåligt. Eller vissa blir sura, jag bara skrattar åt exakt allting.
Aja i alla fall, håller mig vaken genom att längta efter Red Dead Redemption, och kolla på YouTube. Hittade detta nya spel som verkar vara i sådan stil som jag gillar :D Skulle säkert bli skitskraj hahah men det gillar vi. Dock har detta inte släppts än heller, såklart :)



Hörde att detta bara skulle komma till Xbox360 men rykten säger att en PC version med skall komma. Hoppas starkt på det, då det är alldeles för dyrt att köpa en 360 helt plötsligt hehe.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0