Vågar jag verkligen? Gör jag det?

2010-05-09 | 19:44:14 | Kategori: Allmänt tuff | 2 kommentarer
Har bara två jeans i min garderob. Japp, två. Sen en kjol, fast ska köpa en till. Sen en jäkla massa t-shirts. Jag tror att min obekvämhet med min egen kropp gör mig omotiverad att klä mig snyggt. Det finns så många saker jag skulle vilja ha, men tycker jag är alldeles för tjock för.
Min favoritjeans är det stora hål på låren, och därför funderar jag att klippa av dem till shorts. Men det är mina favoritjeans, trots att de är trasiga, och jag är rädd att jag inte kommer vilja ha dem för att man ser för mycket av mina ben om jag klipper av dem. ÅH VÄRLDENS PROBLEM.

Kommentarer
Postat av: Linda

sV: hehe ja vore kul om du kunde typ photoshopa en bild på mig(A):D

fett duktig du är på att rita

och ja precis, tack;D

2010-05-09 @ 21:15:11
URL: http://lindismalmis.bloggplatsen.se
Postat av: B E A ♥ Michael Joseph Jackson ♫☮

Åhh, gjorde du?:D Har en bandspelade hemma där jag tror att man kan spela över till egna band, men har ingen anledning och dessutom inga tomma band XD Så det kommer nog aldrig bli gjort, haha!



Mhm, fett tråkigt! Även om jag älskar skivor, hehe:D har hyllorna fulla med CDs och kassetter, höhö!



Peace!

2010-05-10 @ 18:48:44
URL: http://almhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0