Vem fan sade att tjejer inte kan spela tv-spel? Så jäkla sexistiskt.

2010-05-02 | 22:22:02 | Kategori: Spelnörding | 1 kommentarer

JÄVLA SKITSPEL! Fan att jag ska dö på den sista bossen varenda gång jag spelar det här, har ju varit så jävla nära att klara hela spelet, utan fusk eller någonting! Fan fan fan. Klarar man det inte på första försöket är det så gott som kört för en, för man får ingen ny ammunition och då är det omöjligt. Har försökt att ta en kniv och ha ihjäl honom på så vis, men då tar man själv för mycket skada.
Åh livets stora bekymmer, haha ;P
Kommentarer
Postat av: Vicky

eheh jag slutade o vara gothare för en kille typ elr jag vet faktiskt inte.. kan skriva ett inlägg om det istället, det är en lång historia. om du vill veta mer;)

2010-05-02 @ 22:51:10
URL: http://vickylepard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0