Alltså nu så

2010-11-12 | 21:00:19 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
njuter jag av en vit choklad samt en burk Cola. Burkcola är godare än vanlig coca cola, av någon konstig anledning. Nyss kraschade Rollercoaster Tycoon, utan att jag hann spara. Surt. Ja, jag är inne i en period då jag kör en massa gamla spel, jippie. En utgång äger rum imorgon, då det är filmkväll hemma hos Melwiin med en massa trevliga människor. Inte har jag duschat ännu heller, äckligt. Lär ju stinka sur gammal svett. (!!!) Dessutom kliar håret. Får duscha imorgon, så man är fräsch mot kvällen. Blir såklart ett besök hos bror på dagen också. Kommer bli fint. Nöjd tjej när jag tänker på det, känner mig helt okey. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0