An unbearable act

2010-11-15 | 19:41:41 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Hej börja banta va. Lyssnar på Gazette, klassiskt. Minns när jag var Gazettenörd 3k. Gamla goda tider, klippte håret till och med efter Uruha. Nu i efterhand inser jag hur fult det nog var. Som sagt, när de försöker likna oss i väst ser det bra ut, men tvärtom och det blir FAIL direkt. Jag skojar ej. 
Jag vill redan göra en ny bloggdesign. Men kommer aldrig på en bra idé känns det som. Allting har jag redan gjort, vad tråkigt. Kanske satsa på mer färger, eller mer svart. Hmm. 

Jag hoppas 2011 blir ett bra år. Ska köpa hår. Beställa klart idag eller imorgon. Snål jag är haha, men har ändå pengar kvar, och nytt studiebidrag i slutet av november som jag lär spara till julklappar. *host* hårddisk till mig *host* Nej då :)

Mitsuki *-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0