Bjuder på dessa

2010-11-14 | 22:00:15 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Vad håller jag på med här egentligen? Och nej, nu postar jag fula egobilder igen! Vad har vi sagt om detta, ack ack. Dessutom såg jag när jag stod i solen idag, att bortsett ifrån utväxten börjar hela håret bli brunt och tappa sin mörkhet. Jag har aldrig i mitt liv haft brunt hår faktiskt. Inte så mörkt att det ser svart ut, och inte så ljust att det blir ljusbrunt. Den bruna. 

Har nog aldrig haft så lite smink som jag har förtillfället på två år. Blir smörja in ansiktet med en lätt färgad kräm som ska dölja det rosa lite, men sedan är det lite rouge, läppglans + ögonsmink. Men ingen foundation. Det är en stor grej för mig. Kunde inte gå ut utan foundation för bara tre veckor sedan. Ser väl inte särskilt mycket bättre utan det heller, men vant sig lite mer.
KAN JAG SLUTA PRATA (SKRIVA) OM MIG SJÄLV HELA TIDEN FÖR I HELVETE! Vem fan bryr siiiiig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0