Nuevo estocolmo

2010-11-01 | 15:28:00 | Kategori: Teneriffa 2010 | 0 kommentarer


Hej svejs. Har inget internet på hotellet, som vi skulle haft :( Besviken blev jag. Internet var ju det jag ville ha mest T_T I alla fall, klockan är två på eftermiddagen och jag är helt jävla slut. Vi har varit på hotellet i kanske fem minuter. Tog fram cirka sex timmar med flyg. Jag hatar att flyga, spyr på flygplan. Efter jag kommit hem ska jag inte flyga på år.
Men jag har inte sovit sedan lördag morgonen. Vi åkte klockan två på natten, kändes ovärt gå och lägga sig innan. Kunde ej heller sova i bilen eller det satans flygplanet. SÅ med tanke på nattens sömnbrist är vi alla tre helt borta och sega i huvudet. Usch jag känner mig negativ. Jag känner mig negativ och har hemlängtan redan. Haha det är illa :( Så skriver på detta dokument lite varje dag, tills jag hittar Internet någonstans och kan posta det. Lär bli ett långt inlägg om jag inte gör det. Vad besviken jag blir. Kan ej beskriva hur jag ska kunna klara mig utan internet nu. ;_;


Vi var alldeles ensamma klockan tre på natten, på Benstockens långtidsparkering, en bit ifrån Arlanda. Vi tre fick en hel buss för oss själva haha.

Tomt på Arlanda. Vi var nästan där först av alla. Ingenting hade öppnat hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0