Alla ser inte bra ut naturligt ffs

2010-11-09 | 05:54:28 | Kategori: Allmänt tuff | 4 kommentarer
Jag är vaken :( Sovit knappt fyra timmar inatt. Kanske tre. Vet ej varför jag inte kunde sova, ugh. 

Fan vad folk är dryga när de kommenterar om varför Kissie är ful. De påstår att hon är artificiell, och ja det kan jag hålla med om, men snyggare naturligt? Vad är allas besatthet av att vara naturliga, och att det är så mycket snyggare att se naturlig ut? Det tycker inte jag. Jag målar på ögonbrynen och har tre ton smink i ansiktet, inte för att vara artificell, utan för att det helt enkelt ser bättre ut. Nu ser ju inte det särskilt bra ut heller, men om man jämför med hur man ser ut naturligt så tycker jag det.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag förstår vad du menar. Själv förstår jag inte varför folk inte kan låta Kissie vara. Jag förstår inte hur folk kan må bra av att klanka ner på henne. En konstant vuxenmobbing pågår mot Kissie, och jag är förvånad över att hon inte går på folk mer i sin blogg, som andra beter sig mot henne.



Jag har för den delen sett Kissie IRL flera gånger, och hon är supersöt osminkad, men helt klart snyggare med smink - som dom flesta andra. :)

2010-11-09 @ 11:19:16
URL: http://principessan.se
Postat av: EMIRO

Du, Kissie förtjänar vartenda hån och spe som kan tänkas. Dessa förbannade uppmärksamhetshoror som är så oerhört fula men ändock ej från kameran kan sig hålla måste mobbas till de inte orkar visa sina vidriga gristrynen något mer och världen från deras oerhörda fulhet och vidriga ytligheter besparas. Dem måste förpassas från offentlighet till bakgator och mörka gränder, förpassas från centrum till periferi och glömmas bort, för det är precis vad dom förtjänar. Vidriga fjortisslynglar är inte livet värda.

2010-11-10 @ 07:13:38
URL: http://iorionani.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag känner bara att jag måste säga till dig EMRIO att det enda kissie egentligen är sklyldigt till är att skapa en blogg om sig själv. Förvisso säkert av anledning att hon vill få uppmärksamhet. Men ändock så är det enda hon egentligen har gjort är att skapa en blogg om sig själv. Likt väldigt många andra av oss. Anledningen till att hon har fått så pass mycket uppmärksamhet som hon har fått är för att människor läser hennes blogg. Vilket de antagligen gör för att de finner den intressant eller som i ditt fall läser den för att kunna klanka ner på den. Att hon sminkar sig gör henne (enligt min mening) inte till en "uppmärksamhetshora" mer parten av mina vänner och även jag själv sminkar mig och jag skulle inte kalla mig själv för en "uppmärksamhetshora". Jag sminkar mig som de flesta andra för att jag själv tycker att jag ser bättre ut i smink än utan. Sen råder det med all säkerhet delade meningar om vad som är snyggt smink och inte precis som att de flesta har delade meningar om vad som är snyggt att klä sig i. Det jag egentligen vill komma framtill är att jag tycker att du gör fel i att kalla Kissie en uppmärksamhets hora när det är du som ger henne uppmärksamheten.

2010-11-10 @ 21:22:24
URL: http://malinbgood.blogspot.com
Postat av: EMIRO

Bloggar om sig själv är sjukdom. Sådana vidriga hjärndöda parasiter såsom Kissie skall inte tillåtas vara förebilder för vad som onekligen är än mer hjärndöda parasiter och sjukdomsceller i samhällskroppen. Därtill läser jag inte den bestens blogg, ehuru den är oerhört osmaklig och förtvivlande. Dessutom vet jag inte varifrån du får idén att det är att hon sminkar sig som gör henne till en uppmärksamhetshora, då detta inte alls var min mening. Poängen är att man skall icke tro att man är någon, man skall icke tro att man är någonting förmer så som Kissie gör.



Vad din sista förvirrade poäng anbelangar så måste jag poängtera att det finns många olika sorters uppmärksamhet, och det jag ger henne är inte alls speciell uppmärksamhet; jag nämner henne här, blott för att en annan kommentar på tarvligt vis försökte påstå att Kissie var offer för mobbning, inte för att jag ägnar henne partikulärt intresse.



Å det sista vill jag även säga att det krävs förtryck mot imbecilla idioter - en grupp som tveklöst Kissie tillhör, ytlig självbesatt spegelonanist som hon är - och detta förtryck bör inte misstolkas som varande uppmärksamhet. Hennes blogg bör stängas ned och henne själv bör interneras i rehabiliteringsläger, det samma gäller alla dessa förkastliga överflödiga spritsörplande överklassdrägg.

2010-11-10 @ 22:44:34
URL: http://iorionani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0