30 sanningar om mig själv.

2010-10-28 | 02:27:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
1. Jag har haft tinnitus sedan jag gick i femman-sexan någonting.
2. Jag vill drastiskt gå ned i vikt men klarar det aldrig.
3. Jag är beroende av att ändra mitt hår.
4. Jag är överdrivet känslig. Gråter lätt.
5. Bara dåliga erfarenheter av det förflutna.
6. Är rädd för mig själv att jag ska försöka ta livet av mig.
7. HATAR när någon rör mina öron. Obehagligt.se.
8. Gillar ingenting med mig själv.
9. Jag har aldrig haft ett 100% seriöst förhållande.
10. Är bisexuell.
11. Dricker läsk alldeles för ofta.
12. Bara varit på tre konserter.
13. Är väldigt negativ.
14. Är gladast när jag sover.
15. Käkat piller i två år.
16. Har medvetet skadat mig själv ett flertal gånger på olika sätt.
17. Tycker inte jag förtjänar saker jag har, men vill alltid ha det jag ej har.
18. Stannar hemma ifrån skolan utan att vara sjuk.
19. Hatar att flyga.
20. Önskar jag blivit född till någon annan.
21. Hatar min hjärna.
22. Tar egokort trots att jag själv ogillar mitt utseende.
23. Hatar att tänka på framtiden.
24. Blir äcklad av tanken av ett barn i magen.
25. Blir obekväm runt barn dessutom.
26. Gillar inte Västerås, dock finns det mycket sämre städer.
27. Hatar Blondinbella.
28. "Allt åt alla!"
29. Börjar bli trött på denna lista.
30. Gillar t-shirts. 

OKEY KOMMER EJ PÅ MERA HÖHÖ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0