Fan vad min fot värker

2010-10-15 | 22:56:43 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Idag har jag köpt blyertspennor i alla skalor. Det blev en av varje, sedan två av vissa jag använder mycket. Köpte även lite småspindlar att sätta i mitt nät jag ska tejpa upp i hörnet, i taket, i mitt rum. Blir nog finfint. Ska även sätta spindlar på mitt fönster. Nej, inte för halloween, jag gillar spindlar :x Imorgon ska jag fokusera på mina bilduppgifter som jag ligger lite efter med, samt försöka gå en sväng också.
Glömde bort vad jag skulle visa förresten :( Kanske kommer på det. Min blogg har blivit rätt tråkig, jag vet. Mina tankar har gått i 180 och jag har haft så mycket annat på gång. Skriver bara om min tråkiga vardag just nu haha. Ska lägga in bilder ifrån kameran imorgon, så det lär komma upp. Blir en bild på mina spindlar Sidney och Srodjan hahah. okey sov gott hej då min design är tråkig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0