För att jag har rätt tråkigt och inte orkar starta ett spel nu

2010-10-17 | 00:22:56 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Nämn något som gjorde dig glad igår:
Att jag köpte pennor tror jag, hahah. 
Vad gjorde du kl 08 i morse?
Jag sov djupt!
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Öh var nog inne på någon random sida och tittade runt.
Det sista du sa högt?
"Ah, eller hur!"
Det senaste någon sa till dig:
"Jag skulle bara vila ögonen lite".
Vad har du druckit idag?
O'boy, vatten, juice, cola och mjölk :)
Vad var det senaste du åt?
Potatiskroketter, hängmörad entrecoté samt vitlöksbaguetter. Mums
Vad var det senaste du köpte?
Jaa du.
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Mörkbrun, ungefär.
Vad är det för väder hos dig nu?
Ser inte, kolsvart ute. Lite molningt kan jag tänka mig.
Godaste glassmaken?
Apelsin! Eller choklad. Kanske jordgubb. Fast päron är riktigt gott med...
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
NEEEEJ, verkligen inte haha.
Sover du tungt?
Ja, brukar sällan vakna av oljud och liknande.
Drömmer du mardrömmar?
Ja O_O
Trivs du med ditt jobb?
Har inget. Är för lat för att skaffa ett, trots att man kanske borde... Men vill inte bli en slav i den borgerliga privatiserade världen. 
Favoritklädsel?
Ingenting är särskilt snyggt på mig när jag är så tjock :(
Favoritlåt just nu?
Oyuugi Wagamama Dan [PARADEiS] - Funwari X'mas
Vad ser du om du tittar till höger?
En stor Moi dix Mois poster, en Hizaki bild och en Kei på väggen hehe.
Vad gör dig glad just nu?
Inte mycket. Inte mycket alls.
Vad ska du göra härnäst?
Lyssna på musik, sedan sova.
Höger el vänsterhänt?
Höger.
Humör just nu?
Depp :( Inte deprimerad, som jag var förr i alla fall. Går framåt, tänker inte på att jag vill dö varje dag längre :)
Favoritgodis?
Jag gillar chips och choklad mest tror jag.
Kläder just nu?
Jeans och en stickad tröja.
Sommarplaner?
Försöka ta vara på sommaren bättre...
Hur många kuddar sover du med?
Tre :)
Spelar du ngt instrument?
Gitarr. Men inte lika mycket längre. Får ta tag i det igen, saknar den.
Morgon eller nattmänniska?
Natt, absolut. Alltid varit, hatar morgnar.
Vad är viktigast för dig?
Musik och familj tror jag.
Är du kittlig?
Ja ;$
Snarkar du?
Haha nej, bara när jag är förkyld faktiskt!
Stjärntecken?
Jungfru. Usch, stämmer inte alls på mig...
Äckligaste insekten?
Kackerlackor tror jag.
Stökigt el välstädat?
Äsch jag gillar stökigt. Fan mitt skrivbord är en hög av damm och massa prylar hehe.
Vad längtar du mest efter just nu?
Lycka. Att bli smal. Att få fin hy. Att få finare läppar...
...Och Moi dix Mois nya skiva. Samt "Fallout - New Vegas" spelet. Det nya The Sims 3 också förresten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0