Only in death will she smile back

2010-10-26 | 20:54:47 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
De sade att det var tonårsångest, men då borde den knappast fortsätta ännu. Man får medicin, blir glad igen. Men även om depressionen inte är lika stark efter det, finns fortfarande ångesten kvar. Byggs upp bit för bit tills det kommer allt på en gång. Jag fick ju allt jag bad om, en fin klass och nya människor så jag slapp vara så ensam, men trots det blir jag inte kvitt denna känsla. Det är själviskt. Jag vill slå mig själv, hugga ut min ångest och stampa mitt hjärta. Att vilja ha är enfaldigt och korkat. Det här är inte okey. 

Kommentarer
Postat av: Linda

sv; haha okej va gulligt att du tänkte på mig då , då skulle du har skrivit till mig ju varje gång du tänker på mig så ja vet att du inte glömt mig(a)

ska lägga upp bild på frisyren nu:D

2010-10-26 @ 21:05:03
URL: http://lindismalmis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0