"Svenskar gillar inte att bli mobbade." - Nej, alla andra gillar ju det så mycket.

2010-10-05 | 21:39:24 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Gammal bild ifrån i somras. Har duschat nyligen så man luktar fräscht och fint. Imorgon ska jag verkligen försöka att ta mig till skolan! Så jävla slö man är. 

Hm, har tänkt på mitt hår mycket dessutom. Tror nog jag ska spara ut luggen. Trivdes med min snedlugg som var längre över ena ögat och kortare över andra, men ska spara ut luggen under ett tag. Bara för förändringens skull. Dessutom går det att dölja bättre om håret skulle vara fett = positivt. Latmask, yes. Jobbigt tvätta håret. Får se om jag kommer lyckas somna innan ett denna natt då, sovit fruktansvärt dåligt. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0