Give me a reason to be beautiful...

2010-09-29 | 20:06:22 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer

Wow, har redan hunnit duscha, äta och tvätta fejjan, och klockan är bara såhär lite. Brukar komma hem nu, men skönt hinna duscha. Håret var äckligt. Mitt smink var äckligt, tror hela jag var äcklig idag haha.

Blev kär i en jacka på Gina, tro det eller ej. Brukar aldrig bli det, men det såg ut som en som jag velat ha. Dock har jag inga pengar. Eller jo jag har, men de håller jag tajt. Nej det har jag inte alls. Jo lite. Nej ingenting. Okey schizofren. Jag gillar att prata i gåtor. Inte ens jag själv förstår. 

Dessutom det räcker med fula ego-bilder! Tog med kameran för att ta kort på något bättre men det glömde jag. ;-; Buhu. 

 

Kommentarer
Postat av: EMIRO

DU, NU TAR VI DET JÄVLIGT LUGNT HÄR DU

2010-09-29 @ 20:33:32
URL: http://iorionani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0