Kanske är det fult och kantigt, med det spelar ingen roll.

2010-09-16 | 20:45:02 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer


Varit dålig med att ta kort. Hoppas jag ska bli bättre när jag köper en kamera! Blir så trist att läsa annars, det ska vara mycket bilder, då är jag nöjd. Imorgon är det äntligen fredag! Har längtat sedan i måndags, mest för att jag varit trött med för att det ska bli kul också, fyller ju 18 :)
Har tjatat om det hela veckan, nu borde alla komma ihåg det. Eftersom en majoritet i min klass fyllt 16 iår glömde jag bort att jag fyllde 18 ett tag HAHA. Fan vad gammalt det låter nu. 18 år. Fan snart tjugo. Jäklar, man börjar verkligen bli stor nu.
Imorgon fyller mami år så ska försöka hitta på något åt henne<3

Kommentarer
Postat av: Lixy

Få koll på årets riksdagsval, läs mer på min blogg.

2010-09-17 @ 11:30:08
URL: http://valjrattparti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0