På toppen av ett isberg

2010-09-01 | 18:39:32 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Har nyss kommit hem efter en lång dag. Ingen lång skoldag, vi slutade tjugo över ett. Rusade till bussen som gick fyra minuter senare. Hann för att den var försenad, haha. Spelade hos min bror och pratade strunt, ohja. Sedan kom mor och vi åkte och handlade.

Nu knaprar jag på saltade cashewnötter och har bestämt mig seriöst att börja banta igen. Kom igeeeen, kämpa. Jag kom ju halvvägs förra gången jag försökte :P
Dumt att ta en bild under dagen, inte ens en enda tog jag. Ugh typiskt mig. Måste lära mig att komma ihåg det fan.
Blir jordnötssås med kyckling och ris, så jävla gott. Min mors jordnötssås<3

Ännu en gammal bild för utfyllnad :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0