Totalt ointressant skit.

2010-09-28 | 20:50:47 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Sitter hemma hos bror (som vanligt) och känner mig jävligt trött. Finns Cola som jag dricker, men den smakar Pepsi, haha värt. Aldrig varit med om det förut. Är glad att sista lektionen var inställd idag, vet inte om jag hade orkat med den. Ingen lust, ingen ork. Får se om det känns bättre imorgon eller inte.

Sovit extra dåligt senaste veckan, inte kunnat somna.

 

Det går inte.

 

 

Tack och adjö, tack och adjö

Alla minnen, och alla gamla spår

Kort för kort, bit för bit

Ja, det är detta vi minns

Du brukade alltid säga,

”Ja, jag var lyckligare förr.”

Men så tror man alltid,

hur långt tiden än går.

Nu är det slut, slut, slut, slut

Sagan är slut, slut, slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0