Hagnesta hill

2010-09-15 | 17:21:52 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Nu har jag haft den här designen i nästan... öh tre månader kanske? Det kan vara mindre, men är så trött på den. Behöver lite förändring här, imorgon ska jag börja göra en ny design. Får tänka ut vad för bilder jag vill ha och sådant. Det får ta sin tid, vill inte ha någon b-design haha.

På lördag fyller jag år, det är något positivt att tänka på =D På torsdag fyller Emelie i min klass år, på fredag mor min, lördag jag och sedan Johanna i min klass på söndag. Väldigt mycket födelsedagar på rad där. Wäw. Men hoppas det blir en bra helg då, min brorsa får komma hit någon dag har jag bestämt och sedan mormor etc någon annan dag. Det var ett tag sedan man träffade de. JAJA ska hålla tyst nu och gå ned och äta.


Kommentarer
Postat av: Malin

jag vill också få komma!

2010-09-16 @ 09:11:01
URL: http://malinbgood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0