1/3 försöker för hårt.

2011-04-19 | 11:55:37 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Jag tror det står inspiration minst tio gånger på blogg.se's framsida. Som förövrigt alltid innehåller skitbloggar, som vill låta andra "inspireras". Jag blir fan anti, det är så jävla kliché. Vem fan tänker att man ska skriva ett visst inlägg bara för att kunna inspirera andra? Det finns aldrig någonting speciellt när man klickar in sig på dem ifrån framsidan, en stor del av tiden har dem liknande stil, postar fula outfit-bilder på gårdagens nyheter, håret är tråkigt och innehållet är som en soppa utspädd med vatten.
Det finns bra bloggar. Men det är fan inte många. Jag har sett tillräckligt många för att kunna säga det.

Pic: Tensta 1971

Nu ska jag göra något bättre som att äta frukost och vänta på bussen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0