Funny play!

2011-04-07 | 21:10:35 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

-forever alone face-

Imorgon är det fredag!
Har varit en mysig torsdag, haft mycket på gång hela tiden känner jag. Men det har inte gjort mig någonting. Ska trycka i mig lite knark, så jag inte drömmer massa stört, sedan ska jag sitta och fundera lite mer en stund. ^^ dock så hatar jag pussbilder. Hoppas jag aldrig blir en sådan, vissa lägger verkligen alltid upp sådana...

Man kan spendera en hel livstid med att leta efter lycka
Man ser framåt, man ser bakåt, men man ser aldrig nu
Det du har, det jag har, det vi alla har just här, just nu.
Jag vill alltid ha det jag redan har haft, alltid trott att då var jag minnsan lycklig
Men jag ljög, ja jag ljög. För jag har aldrig varit lycklig

Jag litade på andra, trodde allting skulle bli bra då.
Trodde ingen skulle svika, alla skulle stanna här med mig.
Så som det var, skulle det alltid vara. Det var innan allting brast

Men jag är glad över smärtan
Men jag är glad över hjärtat
Jag är glad över tårarna
Jag är glad över ångesten
För de känslorna,
ja, de känslorna,
de svek mig aldrig.

Och han sade, "Lita ej på andra, utan endast på dig själv"
Och detta rådet följde jag, med mod och styrka kvar.
Nej aldrig, skulle någon få komma nära. Så nära, så nära. Så så så nära

Men jag är glad över smärtan
Men jag är glad över hjärtat
Jag är glad över tårarna
Jag är glad över ångesten
För de svek mig aldrig
Nej, aldrig aldrig aldrig

// "Du tror du vet vad smärta är, din dumma idiot!
Kom ej hit och tro vi lyssnar, så håll käften nu för fan!" //

Men jag är glad över smärtan
Men jag är glad över hjärtat
Jag är glad över tårarna
Jag är glad över ångesten
Jag är glad över döden
Jag är glad över livet
Jag är glad över kärleken
Jag är glad över ensamheten
Jag är glad över sveket

Fan vad jag önskar jag kunde skriva texter. Blir så sällan nöjd med dem ju... :(((
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0