Något jag ofta har ångest över.

2011-04-19 | 21:44:40 | Kategori: Fotografi | 1 kommentarer


Om någon inte upptäckt det övertydliga ämnet i bilderna så, ja... Men i alla fall. Ben! Jag älskar ben. Har alltid haft en fetisch för ben. Inte alla ben, dem ska vara fina. Inte ben som i skelett då, utan ja, ben. Men i det här fallet handlar det mest om vilka slags ben jag önskar jag hade... Jag vill ha riktigt fina och smala ben, som inte går ihop längst upp... Har en fasa för att själv ha det. Det har jag nu. Hittade en bild som beskriver min situation väldigt bra:

Vänster = ungefär som mina ben, höger = ungefär sådana ben som jag skulle vilja ha. Skojar inte, jag har fan inte fina ben någonstans. Har accepterat det, vill ej höra något annat. I min värld kommer de aldrig duga. Men är fast besluten att  bli smal smal smaaaal. Särskilt nu när jag är med i ett vk band. Då måste man vara smal. Annars ser det ej särskilt fint ut. Var tvungen lägga upp lite bilder på fina bild för att motivera mig lite mer!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack! :D

Önskar också att jag hade fina ben som bilderna, mina går också ihop längst upp men jobbar på att få bort de! Dock är de jobbigt ;D

2011-04-19 @ 22:12:13
URL: http://bedrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0