RED to PURPLE

2011-04-19 | 19:22:25 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Lyssnar på gamla goda Nagoya bandet MaveRick (numera EAT YOU ALIVE). De har en finfin sångare. Tog med mig kameran, med tanke att jag kanske skulle ta några trevliga kort när jag var ute, men icke då. Blev två fula redigerade bilder.
Och ja, jag duschade igår men mitt hår är tamejfan redan fett och fult... hatar det. ;---; Klippa, nu, ja, tack.
Vågar jag klippa det själv?
I så fall kanske jag drar fram saxen och försöker mig på det själv ikväll...?

Jag hatar sidecut. Det är så tråkigt, alla har det numera. Kan se bra ut på gothare eller mer alternativa människor, men tycker inte det ser bra ut på brudar/killar som ser normala ut. Särskilt inte tjejer som har väldigt tjockt och långt hår på andra sidan. Varför dömer jag bort "normala" då? För jag har inte sett någon sådan med sidecut och det faktiskt ser bra ut. Det räcker nu okey, kom på något nytt. Är på gnälligt humör...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0