"I'm so dark my last name is Darkness..."

2011-04-12 | 19:40:41 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Fan vad jag är trött på att se Seremedy vart fan jag än går (eller går och går, är på Internet). Kan alla som gillar dem bara döööö. Skjuter fan skallen av mig om jag behöver se de på mer ställen.

Har för övrigt egentligen bara haft en riktig lektion idag. Den första jag var på var precis efter maten, sedan skulle vi ha bild men blev att gå och handla istället. Vi fick köpa tröjor vi ska göra tryck på snart. Var lite speciellt handla utan att behöva betala. Blev sne att jag inte fick ta en svart, men kan ändå förstå att trycket inte blir lika bra då. Hade hellre velat ta ett band att trycka än att trycka min egna skit. BAND T-SHIRTS<3 Svarta t-shirts är fan det sexigaste plagget som finns. När ett band har spelat lite, och ska göra encore så byter de oftast till svarta t-shirts med en logo... Min favoritdel hehe. Tönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0