Kärlek eller pengar, för du får aldrig både och.

2011-04-17 | 20:38:58 | Kategori: Styling | 0 kommentarer
Varför är det så ont om ringar med spindlar på? Har bara hittat med massa guldiga stenar, hur fult som helst. Spindlar skall inte ha guldiga stenar på sig...

Vill ha något åt detta håll --->>

Blir sne att jag aldrig hittar något som liknar denna, där man kan köpa. Om någon vet får de gärna säga det... Bara hittat en på Gothicshop.se, men är inte riktigt nöjd med den. Dyr som fan också. Vill ha en liten ring i läppen med, men har ej råd. Dyrt alltind ska vara. Jag behöver ett jobb.

Kanske ska bli lite spel nu vaa, om jag orkar. Har skolarbete som egentligen redan skulle varit inne, men ändå fortsätter jag skjuta upp det. Går inget bra helt enkelt. Inte roligt om det slutar upp med att jag får IG bara på grund av min lathet. Att vara lat är inte direkt någonting någon efterstävar efter... Det anses lågt, och opassande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0