Fin do siecle

2011-04-24 | 21:13:09 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Pic: Dada (en av mina favoritbilder)

Jag har inte haft lust att blogga alls dem senaste två dagarna. Har inte haft någonting att skriva om heller för den delen... Sitter och lyssnar på musik (som alltid - nu, MERRYs senaste singel<3), och så har jag spelat en hel del.

Har haft det här inlägget uppe i en av alla mina flikar kanske någon timme nu, bara stirrat på dem tomma orden. Dem betyder ingenting, men jag finner inga ord som faktiskt gör det. Jag väljer att inte se det, för att jag är rädd. Tiden. Tiden försvinner snabbt. Det känns som jag har bråttom om jag ska hinna. Bråttom, innan jag är ful, gammal och grå. 20-års kris, hej. Dem här tre senaste dagarna har varit skiiiit.

TOKYO! Ta emot mig, jag vill bo hos dig.

Jag vet varför jag tänker så. Jag tror att allting kommer lösa sig då, men det är inte sant.
Problem försvinner inte, även om man flyr ifrån dem.

Doomed. Me? Yes.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0