Lär dig att ge tillbaks, starkare än dem!

2011-04-30 | 19:36:44 | Kategori: Allmänt tuff | 2 kommentarer

Hej och hå, nu ikväll är det Valborg. Aldrig varit så inne just på denna högtid, och ja, nu blev det som det blev. Lyssnar lite på glad punk i denna stund för att peppa mig själv. Har annars inte så mycket att skriva... Vaknade halv ett och har sedan dess inte gjort mycket. Hamnat i kak-koma. Åt åtta kakor. Inte bra. Inte inte bra. Nästa vecka måste jag skärpa mig ännu ett snäpp högre. Hoppas alla har det fint i sina stugor.
Kommentarer
Postat av: LaRAaLA

oooh vem ska du ge igen?;)

2011-04-30 @ 20:43:23
Postat av: Ida

Måste säga att jag till 100% gillar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-05-08 @ 13:10:04
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0