You're my one in a million

2011-04-06 | 15:05:19 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Åh Ai-pon.<3

Fy vad skönt det har varit att sova. Igår så var jag ju som sagt ute och gick i tre timmar... Har blåsor och ont överallt nu. Först gick vi till stället dit vi skulle, men så var vi tvugna fixa kontanter så vi fick gå till närmaste affär (vilket tog ett tag, aj) och sedan tillbaks dit, och efteråt återvända hemåt. Gå gå gååå. Blev lite gnällig efter ett tag haha. Men det känns skönt ändå att veta att jag faktiskt rört på mig. Om vi bara kunde göra det till en vana, hehe.

Lyssnar på cocklobin och DEATHGAZE, känns som det enda jag lyssnat på de senaste tre dagarna. Inte orkat. Fy fan vad jag vill gå på DEATHLOBIN konsert! Båda dessa band spelar, fan mina favoriter! Wow, nu bytte jag till en alice nine låt. Det var fan inte igår. Märks att jag har mycket vettigt att skriva...

Jag borde göra lite skolarbete... heheheh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0