Götterdämmerung

2011-08-17 | 22:20:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

DEATHGAZE nya utseende! Ai Ai Ai Ai Ai<3333 varför så snygg, dör lite. Gillar byxorna. Har även suttit kanske fem timmar och sett olika killar slåss. Alltså en annan förklaring på att jag har sett några filmer. Insåg nu i efterhand att det är som sagt, grabbar som slåss i varenda en av dem. Mesiga jävla tjejer som alltid håller sig på sidan.

Romper Stomper är en väldigt dålig film enligt mig, men förutom att tjejerna såklart håller sig på sidan, så är dem så jävla fula. Brukar inte bry mig så märkvärdigt, men den sortens smink de har får de att likna 70-åringar. Ville bara dela med mig av det. Intressant fakta, yes. Varför såg jag ens om den filmen? Gillar den inte alls. Såg en skottsk film, NEDS -Non-educated Delinquent. Vet inte riktigt vad jag tycker, slutet var otillfredställande.

Jag är så jävla brittisk i hjärtat. Gillar tegelväggen. vill till London.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0