Det finns ingenting som heter "föralltid".

2011-08-24 | 08:23:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Alla har sina egna drömmar och planer. Efter studenten kommer alla gå sina egna vägar och säkerligen försvinna. Så ska försöka ta mer vara på tiden. Första, eller tredje, beror på hur man ser det, året gick enormt snabbt faktiskt. Känns som att det gick snabbare än första gången!?

Nu tänker man att man bara vill sluta plugga, för lektioner är ganska tråkigt för övrigt, men när man verkligen är där kommer nog (i alla fall jag) att sakna klassen, samt att vi inte har så mycket krav. Det är fortfarande okey att försova sig och skolka, det kommer man inte kunna när man är i arbetslivet. Så jag vet inte, jag leker lite filosofisk här tydligen och tänker. Jag vet inte haha.

Liten skitunge. fyllde 15. fan vad längesedan det känns som.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0