I'm gonna blow your head off like fucking rasperry jam.

2011-08-20 | 19:28:30 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Somnade fem imorse, vaknade abrupt halv elva och kunde inte somna om. Tröttchey. Har haft så jävla ont i huvudet hela veckan att jag inte kunnat somna ;@

Vill verkligen spela Sims. Det är inte klokt hur jävla lat jag är, orkar inte installera alla. Tar sådan tid, dessutom måste alla egna föremål fixas och kolla så det är kompatibla med den senaste versionen och dhdhdh avlider. En gång skulle jag ta medicin men orkade inte gå till badrummet för att dricka, så drack gammalt vatten i mitt rum. Äckligt. Blev illamående, haha. Så jävla lat man är ibland.

Nu är det mindre än en månad kvar tills jag fyller år ♥ hejångest. Eftersom nästan alla i familjen fyller år den här tiden av året måste jag hitta ett sätt att ha råd med allting. Åh, förbannade pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0