Varenda jävel verkar vilja bli fotograf numera.

2011-08-01 | 19:42:13 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Namn: Tomo-homo
När fyller du år: För ofta
Antal kuddar i sängen: 3
Bästa platsen på jorden: Framför datorn/sängen
Snö eller sommar: Allt däremellan

Favoritbil: Ford 1930
Favoritbok: Jennifer Government
Favoritdjur: Spindlar/grisar/fiskar/ödlor
Favoritdryck: Läsk >_>
Favoritfilm: American History X
Favoritgodis: Föredrar chips tyvärr.
Favoritmusik: Visual kei/Oi/oshare etc

Skog eller stad: Skog. Helst en fin höstdag.
Favvoritfärg: Svart, röd och blå.
Beroende: Musik
Har på mig just nu: Kroppsfett.
Hemort: Hogwarts
Hårfärg: Lila, grönt och grått.

Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon: "Ringing" av -OZ-
Intressen: Allt ytligt skit som finns.
Hur skulle dina vänner beskriva dig: Vilka vänner
På söndag ska jag: Fortsätta gömma mig i min grotta.
Vad har du under sängen: Porr såklart.
Skonummer: 42.

Tycker inte om: Livet.
Tycker om: Musik.
Vad skulle du vilja vara världsmästare i: att vara någon annan.
Vill kunna: teleportera mig.
Vill åka till: Överallt i Japan, Hong Kong, London, Singapore, Berlin, Paris etc.

Har varit dålig på att höra av mig och svara på saker, överallt. Inte inne på Facebook så mycket, kollar inte mobilen så ofta och så vidare. Skriver nästan bara här just nu, och ja, vill ha en paus och vara ensam. Ingenting personligt, jag vet bara inte. Är inte okey. Det har aldrig varit okey. Måste lugna ned mig. Förlåt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0