Because you're young, you're torn between, a world of hate and a world of dreams

2011-12-18 | 21:29:31 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Idag har jag handlat och spenderat resten av dagen i köket. Slavat som en kvinna ska göra. Nej okey, sexistiska skämt är bara kul till en viss gräns. Eller nej, dem är inte kul alls helt ärligt.

Har varit duktig och gjort lite julgodis,
såsom rischoklad och failade brända mandlar. Nästa gång ska jag få till mandlarna, vet vad jag gjorde fel nu. Jag och mor har även förberett morgondagens middag samt gjort en sockerkaka på beställning till bror haha. Ja, för alla bryr sig om min söndag! Livet suger. Har klätt granen och känt mig tjock också. Majs.

Kom nyss på att jag har skit att redovisa i skolan imorgon, så återanvänder en äldre bild usch... Good times.

Planerar på en lång årsresumé i utkastet som kommer upp mot slutet av december. Tycker alla ska se fram emot det eller dööö.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0