Vart jag än i världen vänder, står jag här med tomma händer, längtar efter något som kan rädda mig.

2011-12-20 | 20:05:24 | Kategori: Allmänt tuff | 2 kommentarer
Efter skolan vandrade jag, Jojo och Melwiin genom stadens gator, och ja, hamnade mitt i vägen för några av stadens alkholister. Den första pratade om diverse könsorgan, såsom "kuken i fittan", graviditet och vidare. Riktigt djupa saker. Den andra kom strax efter och började sjunga, dock var överraskningen att han kunde verkligen sjunga. Förutom den brukar vi ofta hamna i stadens "galna tants" väg, och hon står och skriker på ett främmande språk mot folk. Så blir det när man drar ned på all sorts vård/handikappsbehandling etc. Ska hugga av alla politiker benen så dem förstår att detta är ett problem som ej kan fortsätta försummas!

Och FAN, varför är det så förbannat svårt att göra egna brända mandlar!?
Kommentarer
Postat av: Simon Glimholt

Åh älskar rubriken "Den svenska björnstammen" den låten, eller snarare refrängen är så sann =) Btw - Grym header blev riktigt sugen på att göra en illustration av den =)

2011-12-20 @ 23:15:20
URL: http://simonpixel.webblogg.se/
Postat av: Simon Glimholt

sv: ah den svartvita är fin :)



hehe ja det är det :), okej kanske blir att jag gör det någon gång i framtiden får se =)

2011-12-28 @ 22:13:12
URL: http://simonpixel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0