I wish I was somebody that you wanted.

2011-02-28 | 23:57:34 | Kategori: Fotografi | 0 kommentarer

Ingen större skillnad på håret nu efteråt. Kletade på lite ojämnt läppstift för att se lite mer respektabel ut. Kan ju alltid försöka skapa en illusion av stora läppar. Mest jag själv som har fixa idéer...
Nåväl kanske ska försöka dra en sömn snart i vilket fall. Igår kunde jag knappt somna för jag kände mig så ledsen. Trycker även i mig lite piller strax innan sömn, vilket troligtvis betyder mer knarkdrömmar.

Här är också en lite äldre bild jag inte har något minne av att jag redigerade:
(skulle vara cool med mina fina spindlar...) plus lite för mycket ögonskugga.

Rawh jag är en giftig spindel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0