Jag har bara sovit fem timmar och vettefan vad jag snackar om, oki.

2011-02-14 | 16:17:03 | Kategori: Musik | 0 kommentarer

I DON'T KNOW!
-
Jag känner mig alldeles för owappanesig för mitt eget bästa. Fast jag hatar småglin som är wapaneser och precis börjat lyssna på den musiken, och de vet inte ett jävla skit. Ändå tror de att de gör det. Minns när jag började lyssna på japansk musik... Var väldans massa år sedan. Har rätt att känna mig bra för att jag gjorde det innan det blev plötsligt INNE. Fan vad arg jag blev då. OKEJ började skriva om AN CAFE, då fick jag NOOOOOG.

Här minns jag att jag lyssnade på Miyavi, när bilden togs...

Jag gillar inte ens Miyavi, det ska vara Due'le Quartz!<333 Men satan vad emo jag såg ut! Riktigt ful liten emofjortis, hjärtat vid ögat och allting. Och på varenda bild jag har, så har jag fem centimeter brun utväxt, vad var grejen med det?

Due'le quartz! <333

Så mycket bättre än jefla Miyavi och hans fangirls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0