Kill the lights

2011-02-12 | 12:36:07 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Hade en underbar dröm om att allting på min stationära dator fungerade igen. Jag hade internet, kunde äntligen lyssna på all min wapanesmusik och även spela the Sims :>. Sedan vaknade jag... Fy fan vad jag saknar all min musik! Orkar inte sitta vid YouTube och så, vill ha mina mappar. Saknar till och med... SuG!! Och jag gillar inte ens dem! ;-;

Har nyligen plockat bort min dator ifrån dess fina plats under mitt skrivbord. Satan vad dammigt det var under. Väntar nu på att dammsugaren ska bli ledig så jag kan dammsuga där och mitt rum i allmänhet. Fastnar alltid konstiga saker under fötterna annars...? Jag vet inte heller riktigt vad som är fel med min dator, och jag är för korkad för att förstå också. Önskar verkligen jag kunde vara datatekniker , men hej, man måste läsa hur mycket matte som helst. 

Min dator är halva mitt liv, om inte mer... Ska försöka sluta gnälla om det hahah. Och det går inte posta bilder just nu, vad fan håller blogg.se på med...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0