Om jag inte får leva med dig, så vill jag inte leva.

2011-02-28 | 22:09:08 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Bleker håret lite grann, och tvekar på att det kommer vara särskilt stor skillnad mot innan. Krävs alltid tre-fyra blekningar innan det går att tona över. Vill inte slita skiten för mycket heller, så hoppas det tar ändå! L1++ för fan, starkaste som finns på marknaden, dvs utanför frisörerna. De vill ändå aldrig färga mitt hår. Fööör slitet säger dem.

Har varit lite smått ledsen idag, men så länge man gör något gör det inte lika ont. Såg på The Fackulty, så jävla klassiker. Jag hatar nästan kärlek. Låg och tänkte på det igår, och kom aldrig på någon gång då det faktiskt gjort mig lycklig. Antingen har jag blivit dissad rakt av... eller så har jag förstört saker genom att ljuga. Åååh. Börjar bli trött på den visan. Kan aldrig släppa alla dessa gånger av sorg. Dock så tog jag faktiskt aldrig livet av mig! Trots alla tankar, trots starka viljan. Modet fanns aldrig. Det är väl i alla fall bra. Nej, ska tvätta ur färgen ifrån skallen nu. brbz.

Have you ever tried sleeping with a broken heart, well you can try sleeping in my bed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0