Snälla försvinn.

2011-02-18 | 21:04:34 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer

Innan jag fick jävligt massa ångest, hade jag faktiskt en relativt bra dag i skolan. Fredagar är alltid sköna, just för att de är fredagar. Jag och Jojo kände sig väldigt biff, när vi hjälpte till att bära en massa. Sedan rullade dagen på, och efter skolan tog man det lite lugnt med Melwiin och Jojo. Tog sedan bussen, såg ett par roliga glasögon och kom hem till bror. Pratade lite och var glad. Kom hem, och då blev allting usch usch usch.
Får låna mors dator och spela lite Sims denna kväll, men plötsligt känner jag inte ens för det. Synd. Ska glo på film och önska jag var med i den, innan jag får nog och somnar. (y)
Kommentarer
Postat av: JOJO

hihi, den var den sötaste gubben jag sätt x3 och dom där glassögonen han hade XD BAHAHA ;) kom ihåg att om det är något e det bara att säga till så kan vi snacka :)

Kram ^^

2011-02-18 @ 23:09:49
URL: http://www.monsterjojo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0