Jag har så tråkigt att jag nästan ser fram emot skolan...

2011-02-20 | 22:05:24 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Har nyss glott på Solsidan på tv, och funderar nu på att köpa smiiiiink. Behöver en ny foundation, funderar på att lägga ned massa pengar på en ifrån Make-up Store. Behöver också en primer! Och en palett med ögonskuggor. Om man lägger ihop alla kostnader på det så blir det fan runt 700 spänn det också. Jippie, mer utgifter! Men nästa månad måste jag betala jackan, sedan lite annat smått skit, sedan kanske jag har råd. Borde göra en budgetplan inför detta år känner jag, hahah. Mina ögonskuggor är sämst nu. Hej ser bra ut i en kvart, sedan försvinner dem.
-
The Walking Dead börjar på Kanal 11 ikväll! Måste ju såklart kolla på det, verkar som att massa andra också ska det hehe. Awesome.

Fucking liar, liar, liar, liar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0