Dag 15 - Mina drömmar.

2011-01-03 | 22:39:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Mina drömmar huh... Mina största drömmar har med Japan att göra, som den jäkla wapanesen man varit i flera år. Jag har fått för mig att jag skulle vara lyckligare där (ja jag vet att det låter patetiskt) men det är bara en önskan, ingenting jag ärligt tror på. Kanske mitt undermedvetna jag som önskar jag hade fötts till en japansk kille, kiiiirr. WOW ALDRIG HÖRT DET FÖRUT VAA SÅ ORIGINELL MAN ÄR.... /facepalm/

Jag har alltid haft en dröm om musik. Att starta ett band, den drömmen lyckas jag aldrig glömma. Spelade mycket gitarr förut, sedan blev det mindre och mindre. Så vet ej om jag egentligen borde spela gitarr. Kanske inte borde hålla på med musikaliska saker ens. En dröm på sidan handlar om foto, jag älskar att fota. Jag håller på att spara pengar till en finfin systemkamera, låt det ta den tid det tar. Om det så tar ett år får det väl göra det, jag kan vänta och försöka lära mig mer ändå. Ibland kommer tankar om att bli skådespelare istället, på grund av min musikaliska otalang. Men inte i Jänkeland och inte i Sverige. Bara någon annanstans. Men det kanske inte passar mig heller. Jag har bara sådana ytliga och korkade drömmar som man hade när man var 10 år känns det som. 

Sedan finns det såklart femtusen andra drömmar, mindre och större, men de ligger mig allt för nära hjärtat för att kunna prata öppet om dem på detta sätt. Har redan gjort mig tillräckligt sårbar. 

Gamla bilder ifrån 2008. Minns det väl, började gymnasiet och allting. Har tappat bort mitt nithalsband ifrån sista bilden, men lär införskaffa ett med större och längre nitar någon gång.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0