Dag 18 - Min favoritfödelsedag.

2011-01-10 | 21:25:01 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Har inte riktigt gjort dessa varje dag, menmen. Shit happens.
Min favoritfödelsedag? Undra vem som kom på de här frågorna ens, hah. Hm, en av de bästa var nog detta år. Eller när man var liten och var på barnkalas, det glömmer man ju aldrig. Då pratar jag inte om någon av mina egna födelsedagar här, bara så ni vet vaaa. Alla ungar hade kalas på exakt samma ställe, det var exakt samma dockföreställning vi fick se, exakt samma godis och allt, men det var lika spännande varje gång. Tills man blev äldre vill säga...

Jag borde ta och försöka plugga lite kommunikation nu. Har en hög med ogjorda saker känns det som, och deadline är på fredag (!!!) ohshi. Kommer sitta uppe på torsdagskvällen säkert haha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0