Dag 19 - Detta ångrar jag.

2011-01-12 | 21:04:05 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Jag ångrar väldigt mycket. Det som hände med miss.Yoshiki och Lovetrick</3. Hur otroligt jävla dum i huvudet jag var när jag gick i SP08A, första ring 2008. Att jag inte försökte hitta ett sätt att fortsätta plugga japanska direkt när den andra kursen tog slut. Att jag låter folk köra med mig hela jävla tiden. Att jag tappade kontakt med alla mina Myspace vänner. Att jag fan aldrig kan bestämma vilken stil som är jag. Att jag inte sade ifrån. Att jag inte kämpade vidare. Att jag blev deprimerad och började knarka piller, både anti-depp och smärtstillande. Bamyl Koffein var min bästa kompis. Att jag kände mig ensammast i Sverige. Att jag inte njöt av den tiden. Etc etc etc. Fan att det ska vara så svårt att göra vissa misstag och leva med dem. Jag skiter i mindre missöden man inte kan rå för, men jag blir arg på mig själv när jag låter folk behandla mig illa och tänker tillbaks på det. Även om jag inte tycker jag förtjänar bra saker, så är det ändå lågt lågt lååågt. Pucko. 

Men det finns många saker man inte ångrar. Även om jag var mer obstinat, självisk och dryg när jag var yngre så hade jag nog inte kunnat göra så många saker annorlunda idag än då. Shit happens, och man lär sig av skiten. :)
Fan vad jag lät positivt nu då, ahah. 

KOM TILL SVERIGE! KOM TILL MIIIIIIIG!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0