Dag 26 - Mina rädslor.

2011-01-19 | 17:44:32 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Vargar. Jag hatar vargar. De är läskiga. Ända sedan barnsben har jag varit rädd för vargar, ahah. Tål inte ens hundar med liknande drag. 
Sedan barn! Jag och barn går inte alls bra ihop. Oftast blir jag irriterad och dryg eller bara allmänt stel av ungar. Sedan stör jag mig på alla jävla unga mammor överallt. Det är fan inte schyst mot ungarna. Och det är inte fel att göra abort. Det är bara en liten klump, det är i de senare veckorna det börjar få ett medvetande.
Bli gammal. Hur läskigt som helst. 
Bli bortglömd. ...
Aldrig lyckas med några av de få saker jag fortfarande önskar skulle inträffa lite grann.
Etc etc etc... Som vanligt orkar jag inte komma på mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0