Jag vet, du vet vad som måste ske nu. Jag tror stenhårt på din plan.

2011-01-02 | 20:00:58 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Hade gnällt på att svininfluensan var tillbaks här nyss, men tog bort allt det. Kändes bara onödigt. 

Lyssnar på musik som får mig att fundera på en massa saker. Allting brusar omkring i en enda röra i skallen. Ska ned och göra mig en rostad smörgås med lite ost samt njuta av en kopp te. Sedan har jag fyra filmer jag vill se på, så lär ta och se någon. Blir nog absoluta finalen av Hana Yori Dango, som är en film på cirka två timmar. Måste bara få se hur det går, kunna säga adjö till dem alla på något sätt. Lite konstig är man. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0