La via della droga

2011-01-16 | 17:01:10 | Kategori: Musik | 1 kommentarer
Var på biblioteket tidigare idag. Lånade massa H.P Lovecraft och Edgar Allan Poe. Kommer bli fint läsa. 

Min mor håller på att göra blodapelsinsaft nu, och det kommer bli så djävla gott. Nu ska jag själv ned och laga kycklingfilé med ädelost tillsammans med en potatisgratäng. Det ska vara märket Peka (den med gröna framsidan) i påse när man köper potatisgratäng! Efter börjat äta den är både ICA's och Coops torra och äckligt i jämförelse<3. 

Har tyvärr ingen bild, så tråkigt nog får det bli ytterligare en låt. Tråkigt, för det är sällan man lyssnar på musiken andra postar vad jag vet haha. 

Kommentarer
Postat av: Malin

Visst har jag smakat din mammas blodapelsinsaft? Om jag inte mins fel var den helt sinnessjukt god! GE DEN TILL MIG!!!

2011-01-16 @ 18:08:28
URL: http://malinbgood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0