Men formatera om skiten någon jävla gång.

2011-01-29 | 18:34:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Blir fan på dåligt humör, ingenting går bra idag. Går fan ej formatera om min dator. Blir ledsen. Varken - format :c/ eller något annat fungerar. Jävla skiiiit, blir arg som fan. Lackar snart sönder på det här. gaaaalen.

Vill ta upp min PS3 till mitt rum igen. Teven nere är alltid upptagen i vilket fall, och ja, jag måste ju ha någonting att göra.

Hade ju faktiskt bilder som inte var på mig själv för en gångs skull, men skiten vill ju ej dyka upp...

 

Jag är svag för dig, för du gör mig stark
Du är bra för mig, ändå förstör jag allt
Du har sönder mig, fast du gör mig hel
Det känns så rätt, även om allt som vi gör blir fel
Jag är slav för dig, jag gör vad som helst
Allt för å va med dig, kan aldrig dra en gräns
Jag har tappat greppet, vet inte in å ut
Vi kan ha trampat snett men det här är sinnessjukt
Jag vill älska dig, å jag vill slå ihjäl dig
Vill ha dig ur mitt liv, men nånting står I vägen
Å jag gör allt för att behålla förståndet
Men jag har fastnat I ett beroende som håller mig fången för du är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0