"All this I'll give you."

2011-01-10 | 21:15:54 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Ibland vill jag att folk ska gilla mig alldeles för mycket. Oftast folk jag inte direkt känner, men ser upp till på något konstigt vis. Låter folk trampa över mig om och om igen, medan jag själv bara ler och låtsas att allting är bra. Bra, då fick jag det sagt.

Jaaa, egokort, röligt röligt. Har dock varit på ett ovanligt bra humör idag! Kanske på grund av sömnbristen, kanske på grund av annat, jag vet inte riktigt. Ihihihih. Har inte riktigt kommit in i detta än, tänkte att jag hade många timmar kvar innan jag skulle sova, men ska ju för fan upp klockan sex imorgon ahah.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0